reklama

Futbaloví fanúšikovia si nekupujú cestovné lístky

Bol som raz v Trenčíne na koncerte. Až po konci akcie som sa dozvedel, že v ten deň hral proti miestnemu futbalovému družstvu nemenovaný klub z Bratislavy...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (55)

Nevedel som kde prese sa má koncert konať. Mimochodom šlo o Čad a Napalm Death. Pred stanicou som narazil na slušného miestneho taxikára. Spýtal som sa na meno kulturáku. Vysvetlil mi že koncert je len kúsok po ceste, ale aj tak som ho požiadal nech ma zvezie. 

Koncert ubiehol celkom rýchlo. Bolo okolo polnoci keď kulturák zatvoril svoje brány. Vlak do Bratislavy mal ísť zhruba za hodinu a keďže som nestretol žiadneho známeho, ktorého by som za pivo ukecal na to nech ma vezmem domov, vydal som sa pešo k stanici. Dve minúty autom boli asi tak dvadsať pešo, ale zablúdiť sa nedalo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dúfal som, že než pôjde vlak smerom do Bratislavy, zapadnem do nejakého podniku na kávu, možno niečo drobné k jedlu. Podniky v dohľade boli herne. Ani na stanici som nepochodil - všetko bolo zatvorené a mesto narozdiel od Bratislavy už spalo.

Až pred stanicou som si uvedomil akú chybu som spravil. Už z diaľky som počul oslavujúci a primerane opitý dav fanúšikov. Sice som bol od hlavy po päty v modrej farbe, dĺžka mojich vlasov v tej dobe rozhodne nepasovala k lesku holých lebiek menovanej skupiny. Držal som sa ďalej a nenadväzoval očný kontakt. Pre prípad núdze som si pripravil báchorku "že som prišel podporiť zostavu Čadu".

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vo vlaku sa sprievodca snažil s dotyčnými komunikovať. Buď ho ignorovali, alebo neboli schopný triezvej komunkácie. Skúšali byť bodrí lebo si ho v stave v ktorom boli pomýlili s nejakým kamarátom, a v jednom prípade dali na "silu osobnosti".

Mne zatiaľ vychádzal môj plán "byť neviditeľný".

Poznámka:
Tento príbeh je reakciou na blog pána Rudolfa Pada. Ľudia sú ľudia. Farba ich kože, vlasov môže byť iná, farba ich krvi je vždy červená.

Miroslav Kocúr

Miroslav Kocúr

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Metalista. Mám rád thrash, death, industrial, grind... Ale hlavne mám rád tú slobodu ktorú to prináša. Považujem sa za mierumilovného človeka ale veľmi zle znášam nekonečný vesmír ľudskej hlúposti.Budem snažiť hľadať kapely ktoré sa pohybujú v našich undergroundových vodách, o neznámych ale aj slávnych kapelách ktoré ostávajú "za oponou" bežnej slovenskej mediálnej politiky. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu