reklama

Fakty a Fikcia

Je správne svoje názory tvoriť na základe osobnej skúsenosti. Položte si zopár otázok a skúste si odpovedať úprimne sami za seba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

1. Ohrozil vás niekto násilím?

2. Kto to bol?

3. Pokúsil sa vás niekto konvertovať na inú vieru?

4. Aké náboženstvo to bolo?

5. Boli ste nútený k niečomu čo je v rozpore s vašimi zásadami?

6. Zmenilo niečo z predchádzajúcich skúseností vaše vlastné zásady?


A teraz si úprimne odpovedajte:
 

Fakty:
1. Reálne nie.
Boli náznaky že by k násiliu mohlo dôjsť, ale naokolo bolo priveľa svedkov a aj kamery.

2. Asi člen neo-nazi skinheads.
Tiež sa vyjadril na adresu známeho "to vyzerá ako antifa".

3. Áno.
Pri viacerých priležitostiach.

4. Jehovisti.
Na námestí, na autobusovej zastávke, v MHD...

5. Áno.
Občas ma spoločnosť núti piť alkohol, čo je proti mojim zásadám.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

6. Nie.


Jednoduché otázky, Jednoduché odpovede jedným slovom a jednou vetou. Každý z vás si môže na ne odpovedať sám a každý z vás si tak môže urobiť obraz. Môj obraz sveta je ten, že sa momentálne necítim nikým ohrozovaný, Občas ma otravujú príliž horlivý veriaci, ale v tom nevidím zase nejaký strašný problém.
 

A ak by som si mal odpovedať podľa istého obrazu sveta:

1. Áno.
2. Bol tmavej pleti. Určite arab a moslim.
3. Áno.
4. Som vyzývaný aby som prijal Alaha a moslimskú vieru.
5. Zákony šaríja ma nútia vziať si 9 ročnú sesternicu.
6. Nie. Jedného dňa sa s nimi aj tak vysporiadame.

Ak vaše odpovede boli takéto, je mi veľmi ľúto. Pravdepodobne žijete v Islamkom štáte, ale nie na Slovensku. Pokiaľ ste názoru že "bude to aj tu" tak mi ostáva len závidieť vám váš dar jasnovidectva. Neviem akú šancu má flotila bielych terénnych dodávok prejsť cez tureckú armádu až sem.
 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mať pravidivý obraz o svete je dôležitá vec, Mať strach nieje hanba, ale nechať sa ním ovládať je chyba. V situácii a nálade ktorá na Slovensku panuje ma na jednej strane teší že sa nenechám ovládať strachom, na strane druhej sa musím smiať koľko ľudí je tu posratých z každého strašiaka ktorého na nic vytiahnu.

Ľudia ako Kotleba, Magát, alebo povedzme David Icke si robia z ľudského strachu business. A ľudia kupujú.

Miroslav Kocúr

Miroslav Kocúr

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Metalista. Mám rád thrash, death, industrial, grind... Ale hlavne mám rád tú slobodu ktorú to prináša. Považujem sa za mierumilovného človeka ale veľmi zle znášam nekonečný vesmír ľudskej hlúposti.Budem snažiť hľadať kapely ktoré sa pohybujú v našich undergroundových vodách, o neznámych ale aj slávnych kapelách ktoré ostávajú "za oponou" bežnej slovenskej mediálnej politiky. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu