reklama

Metalový blog - Cesta na festival 4.

Keď to takto pôjde ďalej tak budem mať krk jak George Fisher...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnes je posledný deň festivalu a únava je už celkom značná. Včerajšok som započal kapelou Unleashed, pokračoval Six Feet Under nakoniec pokračoval Amon Amarth. Žiadna z kapiel nenechala moje krčné svaly v kľude a mám hlas že by som mohol spievať hity Johnyho Casha...

Švédsky Unleashed patria k zakladajúcim kapelám death-metalového žánru a videl som ich tu prvý krát. Ich zvuk ostal unikátny svojou abrazivitou a zároveň dobre dunivými basmi. Bohužiaľ aj tentoraz zvukárovi trošku nešlo zvučenie a jedna gitara "naskočila" až v posledných skladbách. Americký Six Feet Under si dali naprosto štandardnú show ako sa na nich patrí. Tentokrát sa zvukár nesekol a bolo počuť naozaj každý jeden nástroj.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Show Amon Amarthu bola naprosto úžasná. Stage ozdobedný dvoma dračími hlavami, dokonalá ohňová show a narozdiel od ich predchádzajúceho vystúpenia na Brutal Assaulte aj dobrý zvuk. Jediné čo mi chýbalo bolo Fate of Norns. Všetko presne tak ako to popísal úradník v banke ktorú navštevujem. Potom čo som videl Amon Amarth si kúpim loď, veľkú sekeru a začnem plieniť dediny na pobreží severných morí. Teda spravil by som to ak by som ich texty bral tak vážne ako mi niekto tvrdí že sú mienené.

Ako zákusok som si z diaľky pozrel aj nórsky Shining a ich naozaj zvláštny jazz. Myslíte si že metal je otravný? Skúste toto... Najlepšie tak aby to počuli aj vaši susedia. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Naozaj nieje čo vyčítať kvalite festivalu, ale ak to takto pôjde ďalej nemôžem ručiť za svoj zdravotný stav - každopádne dobrá rozcvička. Dnes som už tiež začal tréning arabskou kapelou Nervecell. Nikdy som o nich predtým nepočul ale ich zvuk by som prirovnal ku kapele Nile. Ich hudba ma rozhodne prebrala z letargie a tak som tu.

Včera som mal tú česť sa stretnúť s Lordom Morbivodom a nechať si u neho podpísať CD jeho kapely Umbrtka. Aj metalový speváci (ktorý popri svojej hudobnej činnosti pracujú ako každý iný smrteľník) chodia na dovolenky. Som zvedavý či svoju skartovú zostavu dotiahnu aj do Bratislavy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tiež som sa zoznámil s organizátorom festivalu Gothoom. Pokiaľ všetko pôjde dobre, mohol by som sa stretnúť s jednou kapelou, ktorú kritizovali petičníci a popýtať sa ich na význam ich textov. Rozhodne niet nikoho viac povolaného než autori textov.

Než to tu zajtra zabalím tak ma ešte čakajú Sodom, Krabathor a uvidíme čo ďalšie. 

Miroslav Kocúr

Miroslav Kocúr

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Metalista. Mám rád thrash, death, industrial, grind... Ale hlavne mám rád tú slobodu ktorú to prináša. Považujem sa za mierumilovného človeka ale veľmi zle znášam nekonečný vesmír ľudskej hlúposti.Budem snažiť hľadať kapely ktoré sa pohybujú v našich undergroundových vodách, o neznámych ale aj slávnych kapelách ktoré ostávajú "za oponou" bežnej slovenskej mediálnej politiky. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu